Generalforsamling i Djursland
På foreningens Generalforsamling på Gartnergården, Rønde i slutningen af marts, var der stor opbakning til foreningen og bestyrelsesmedlemmerne, der det sidste år har leveret en solid indsats. Stort tillykke med genvalg til:
Bjarne Foged Larsen
Frank Jordt Kappel
Birgitte Primdal Dam
Morten Brøgger Kristensen
Sune Aagot Sckerl
Jacob Wagner Jensen
Erik Ervolder Olesen
samt Chitra S. Raju og Tobias Breinholt Hoffmann, som suppleanter.
Bestyrelsen har i perioden haft fokus på at varetage medlemmernes interesser under markant skærpede rammevilkår for recirkulering. Arbejdet har især bestået af faglig interessevaretagelse, dialog med myndigheder og organisationer samt formidling af viden gennem møder, webinarer og rapporter, med fokus på konsekvenserne af ny regulering og kvælstofkrav.
Find referatet fra generalforsamlingen her.
Efter generalforsamlingen var der oplæg på Hedeskov, Rønde, hvor Jørgen Aagaard og Christian Ejlersgaard fremviste og fortalte om deres regenerative praksis med fokus på ComFerm-anlægget og recirkuleringen af de organiske ressourcer.
______________________________________________________________
Medlemmer og interesserede kan også se frem til flere højaktuelle arrangementer, såsom ‘Forsyningsselskabernes Dag” d. 19. maj 2026 hos VandcenterSyd i Odense samt åbent hus d. 28. maj 2026. hos KU-Plen i Taastrup.
Klik på ovenstående links (på datoer) for at se invitationerne.